Ecouri din iadul ROMFOUR și groaznicul accident din Germania scos de sub...

Ecouri din iadul ROMFOUR și groaznicul accident din Germania scos de sub preș de către Columbo

După publicarea dezvăluirilor din bucătăria afacerii Romfour din Fălticeni, Suceava, reacțiile au curs zile întregi. Câțiva dintre cei ”tributari” patronului au declanșat operațiunea ”Ariel – curăță tot”, încercând să-i contureze patronului o aură de sfânt atacat de ”forțe oculte”. Chiar dacă aceste voci le poți număra pe degetele de la mâini, ele au fost și cele mai vehemente, mai negri în cerul gurii și chiar și-au repetat mesajele transmise redacției sau pe rețelele de socializare sperând că astfel vor fi observați și auziți de Andy Stan. Nenumărate au fost, însă, reacțiile din partea foștilor angajați ai firmei și chiar din partea unor cetățeni, din toate colțurile lumii, care au făcut nefericita alegere de a apela la serviciile Romfour.

Lumea e plină de mafioți

Startul polemicilor l-a dat Valentin Stefancu, de prin vestul țării, originar din Darabani. ”Cine nu-i cunoaște… Câteva mii, sau milioane mai bine zis. Toți cei care merg la muncă în Olanda cu firma www.goodmorning.eu care are sediu în Suceava și Bacău, trebuie să călătorească cu Ramfour-ul. Ajungi în Olanda la muncă și acolo te lovești de alte excrocherii… și așa mai departe… Lumea e plină de mafioți. Numai că cei care ar trebui să ne apere nu văd”, ne-a transmis Valentin Stefancu. Bucur Adrian , din Moinești, administrator de sistem la o firmă privată, i-a scris lui Columbo că ”doar cine a lucrat la ei sau i-au întâlnit în trafic știe adevărul!!! Dar cam 99% spui adevărul!”. Din Piatra Neamț, Ciprian Motfolea ne-a povestit că lucrează ca șofer pe tir și ”am mers odată cu cu ei și, ce să vezi? Urc din Belgia; un șoferaș de 18 ani abia împliniți, cu o platformă în spate, mergea de ziceai că-i la F1. Depășiri peste depășiri, fără a avea măcar un simplu gând că eram 6 în spate plus o fetiță mică. Eu nu sunt fumător, dar șoferul avea voie să fumeze iar ceilalți pasageri nu. Firmă de tot r…..l”. Adrian Oanea a confirmat scena apocaliptică descrisă de cetățeanul din Neamț și a povestit și el un episod de groază prin care a trecut cu microbuzele Romfour. ”Am avut și eu neplăcerea asta. Am plecat de la Fălticeni cu destinația Belgia, pe 6 ianuarie 2017, cu un microbuz de 22 de locuri. Până să urcăm Pasul Mestecăniș, șoferul C.M. făcea depășiri fffff riscante, de te bătea cu capul de geam. Am început să urlăm la șofer… microbuzul acela era foarte înghesuit. Stăteai pur și simplu pe scaun, cu genunchii în piept. Ferească Dumnezeu de accident”, a susținut Oanea.

La Romfour, din 3 pachete 2 au fost cu probleme

Din Curtea de Argeș, Vlad Natrapazu a afirmat că la Romfour promptitudinea este mai rară, ”ținând cont că 16443563_1246818805398468_420015555_nridică foarte multe colete și apar întârzieri. Eu nu am mers cu ei ci am trimis pachet. Din 3 pachete 2 au fost cu probleme. Prima dată a fost totul perfect. A doua oară am rezervat. Nu m-au sunat în ziua în care trebuiau să sune. Am sunat din nou și mi s-a spus că a fost o greșeală și mi-a făcut altă programare în urma căreia din nou nu m-a sunat nimeni și abia a treia oară a fost cu noroc. Și la ceva timp am vrut să trimit pachet și am trecut prin aceleași etape…multe telefoane și nervi pentru un pachet”.

Umilința șoferilor și încă o mărturie despre șoferii fantomă de la Romfour. Escrocherii cu mașinile defecte

 

Dumitru Popovici , din Fălticeni, fost angajat al firmei a spus că șoferii sunt manipulați și terorizați. ”Nu știu dacă chiar dvs ați făcut articolul despre Romfour, dar mare dreptate aveți. Știu, că am lucrat și eu acolo, la distrugătorul acela de șoferi și de familii. Bravo domnul Marian, sunteți singurul care ați avut curajul să vorbiți despre Romfour. Că noi nu putem, că ne este frică că nu o să ne mai dea banii pe care mai trebuie să îi primim”, și-a început destăinuirea un fost angajat al Romfour. Popovici și-a exprimat disponibilitatea de a ne pune la dispoziție și alte mesaje, pe lângă cele pe care le aveam noi, prin care ”domnul director mi le tot trimitea în fiecare zi, cu amenințări și amenzi”. Și ne-a trimis două fotografii. Una cu un caiet în care ”ne punea Andy să scriem de fiecare dată înainte de a pleca în cursă și ne tot făcea proști. Ne punea să scriem până ce învățam pe de rost fiecare cuvânt, după care ne lua prin rotație să spunem ce am scris pe o anume dată care spunea el, ca să vadă dacă suntem atenți când el vorbește și dacă ne-a intrat în cap ce spune el”. redăm alăturat imaginea cu caietul umilinței. Cea de a doua fotocopie a dialogului cu conducerea firmei Romfour arată cum și directorul firmei, Tibi, ca și Andy Stan (așa cum am arătat anterior) îi obligă pe șoferi să folosească un card tahograf fals, codificat ”nea Costică”. Pentru a fi siguri că popovici nu ne îndrugă brașoave, acest este motivul pentru care l-am rugat să 16425595_1246821508731531_1588606782_nne dea imaginile. Mai ales că discuțiile din grupul șoferilor Romfour nu au fost vizibile niciodată altor persoane din afara firmei. Poate doar familiilor acestora. Cu excepția lui Columbo. Care, de altfel, a continuat să se infiltreze printre ei și după data apariției primului articol. ”Al treilea șofer înseamnă să îți faci un card tahograf fals. Dădea Andy 300 ron ca să ne facă altul. Puteam merge oriunde se eliberează carduri tahograf. Pe acela care îl aveam deja îl declaram pierdut și așa apărea al treilea șofer. Cam toți șoferii au un al treilea card, sau dacă nu, luau carduri de la alți colegi care aveau doar categoriile B.C.E și îl foloseau cei cu categoria D. În plus, făcea și alte multe măgării cu mașinile care erau în garanție. Dacă se defecta o piesă la o mașină care nu era în garanție și piesa costa destul de mult, înlocuia piesa cu una de la o mașină care era în garanție. După care ducea mașina cu garanție la Shun. Pur și simplu, reprezentanța o schimba gratis. La ultima cursă mi s-a stricat cardanul pe la Bistrița și am fost chiar eu la reprezentanță și am întrebat cât costă. Era 4100 ron. Și ca să nu mai dea banii ăștia, fiindcă mașina nu era în garanție, a luat unul de pe o mașină cu garanție și l-a pus la mașina mea. Și cel defect de la mine la pus la mașina cu garanție ca să îl poată înlocui gratis. La ultima cursă am plecat vineri dimineață de acasă și prima oară m-am culcat miercuri noaptea la ora 1.00. Acesta a fost și motivul pentru care mi-am dat demisia. Am ajuns să am 66 de kilograme. Măîntrebau colegii cât o să mai rezist să tot merg așa. Când mi-am dat demisia trebuia să imi mai dea 750 de euro, Mi-am luat adio de la ei. Sper să își pună lumânări de ei”, ne-a mai spus cel care a condus mașina cu  numărul de înmatriculare SV 12 BDM (un Sprinter negru).

Grav accident în Germania, ascuns în România

Aprecieri am primit și de la Nicusor Tricolici , un alt fost sofer de la Romfour. ”Și eu am lucrat acolo și știu cum e. Conduceam zi și noapte de îmi săreau capacele. Pasagerii mă îndopau cu cafele ca să nu adorm la volan și multe altele”, ne-a spus Tricolici. Exemplele de astfel de mărturii și dialoguri cu angajați sau clienți 3660295_m2h800q75v17816_IMG_1628ai firmei pot continua. Dar nu are rost să umplem netul de ceea ce știe deja toată România. Vom reda, așa cum am promis, o poveste urâtă, tragică, petrecută sub flamura Romfour și ascunsă foarte bine sub preșul opiniei publice. Așa cum a promis Columbo, redăm detalii despre groaznicul accident produs în Germania sub umbrela Romfour și ascuns atât de bine în România că nimeni până la Columbo nu a pomenit de el. Chiar dacă în alți ani și o simplă ieșire în decor a mașinilor Romfour era încondeiată de presa suceveană sau din țară. De data aceasta au reușit să poăstreze tăcerea totală. Pentru că accidentul este foarte posibil să nu fi avut loc dacă cei din conducerea firmei nu l-ar fi obligat pă autorul accidentului să meargă în acea cursă deși până atunci fusese doar ajutor de șofer. Dar Romfour nu avusese încotro pentru că tocmai concediaseră titularul cursei care a îndrăznit să nu stea nemișcat sub papucul lui Andy Stan. În seara zilei de 23 decembrie anul trecut, potrivit publicației VOLKSFREUND din Germania, un microbuz cu 13 pasageri și o remorcă s-a înfipt în semaforul de pe marginea drumului  B53, în apropiere de un tunel. Dacă nu ar fi fost semaforul microbuzul avea toate șansele să rupă balustrada de pe marginea drumului și să se prăbușească într-un râu. Conducătorul auto a fost prins între fiarele microbuzului și a fost nevoie de intervenția celor de la descarcerări. A suferit răni grave și a fost dus la un spital din Wittlich, împreună cu un alt pasager care a suferit răni grave. Copilotul său a scăpat ca prin minune. Alți pasageri au suferit leziuni minore care au fost tratate la locul accidentului. Microbuzul 3660297_m2h800q75v86_IMG_1626venea din România și se îndrepta spre Marea Britanie. Marin Marius din Ploiești a susținut că șoferul implicat în accident se zbate și acum între viață și moarte. Alți foști angajați ai firmei Romfour sunt convinși că aceasta este doar ceea ce s-a vrut să știe ceilalți și că de fapt șoferul este mort. Am încercat să discutăm cu rudele șoferului dar, până acum, nu am reușit. Poate că după acest material cineva ne va pune în legătură cu sora lui. Cert este că șoferul se numea Ioan Gavrilovici și este din localitatea Sfântu Ilie, comuna Șcheia, Suceava. Redăm aici câteva fotografii de la locul accidentului, în premieră națională, dar și un video realizat de colegii de la publicația germană.

VOM REVENI

Ecouri din iadul ROMFOUR și groaznicul accident din Germania scos de sub preș de către Columbo 3660293_m2h800q75v60243_IMG_1631 3660294_m2h800q75v39027_IMG_1629 3660298_m2h800q75v6007_IMG_1624 3660302_m2h800q75v47313_IMG_1620 3660303_m2h800q75v7920_IMG_1615